Nu weet ik het!

Heus, ik heb het eerder geweten, ik denk iedereen op bepaalde leeftijd wel. Het overkomt ons bijna allemaal eens in de zoveel tijd. En toch als je dan een tijd er geen last van ondervindt, verdwijnt het gevoel van hoe het was naar de achtergrond en kan je op een gegeven moment zelfs niet meer terughalen hoe het ook al weer was. Misschien maar goed ook!

Maar nu weet ik het wéér!

Eigenlijk wil ik het zo snel mogelijk weer vergeten, mag dat?! Want hoe het nu is, is verre van leuk te noemen. En niet leuke dingen die vergeten we allemaal toch het liefst weer heel snel, dus logisch ook dat ik dat allang weer vergeten was. Nog geen beginnende geheugen aderlatingen dus. Nee, een bescherming van mijn geheugen tegen dit haast niet te hebben gedoe.

(Hier het winnende lot van een fikse keelontsteking, met messen die bij elke slikbeweging flinke steken geven en het me haast wel nalaten om meer dan noodzakelijk te slikken. Nu, kom ik erachter hoe vaak je per dag slikt. Daar sta je normaal toch niet bij stil, nou nu word ik er dag (en nacht) aan herinnerd. Pijnstillers vergeten in te nemen is er niet bij hoor, want zelfs met, is het slikken een ramp, laat staan zonder.) 

Dus ja, nu weet ik het …

Liever weet ik: wanneer vergeet ik het …

4 thoughts on “Nu weet ik het!

Geef een reactie

